Followers

Tuesday, June 12, 2012

...Selamat Tinggal Dunia Belasan...

wah2,,kini saya sudah pun berumur 20 tahun,,
sy dah masuk dunia puluhan,,
actually aku dah 20 since 6/6 hari tuu,,
hehehe,,tapi baru nk post,,
sukati akulahhh,,blog aku..

oh nooo,,aku dah tua,,
taon dpn, umur aku dah lepas dah nak undi ni,,
hahaha...

rasanya bila dah 20 ni macam heaven giler kot,,
haha,,rasa makin remaja pulok,,
but, x nak la buat sesuatu yg boleh merosakkn masa depan,,
yelaa,,remaja la katakan,,
insyaallah aku akn jadi remaja yg berguna dan solehah,,
Amin... :)


kek ni shikin bagi tau,,
terharu giler aku bila dia bagi time tgh keje,,
thnx ekin,,mmuuuaaahhh...


cover ayu pulakkkk,,
hahaha,,bajet2 nk potong kek..


tempat: winter time, bukit tinggi
tengah keje kot..hahaha,,
ni beznya keje kat sini sebab..
xde boss, manager n supervisor...


rugi giler myra off time ni,,
hahaha,,padan muka dy,,
x dapat makan kek..


thnx adly 4 the pizza..
huhuhu,,terlalu happy sampai memejamkan mata..
adly ni kawan aku jew k,,x lebih pun :)


pashmina ni, zaty bagi tau,,
thnx zaty,,saje je bg pink nak swoh aku ingat wane favret dy,,
al maklumlah aku minat clour merah,,huhu,,
pape pun,,i like it :)

No comments:

Post a Comment