Followers

Monday, June 11, 2012

...Bertemu Kembaliiii...

Assalamualaikum..

dah berbulan-bulan aku x sentuh blog aku ni,,
bukan menghilangkan diri but terlalu busy kot,,
hehe,,kini, saya sudah kembali,,

sebenarnya dah lama dah buat reunion ni,
tapi, baru skrg nak hupdate,,
4 Jun 2012 - setelah bertahun-tahun kami x jumpa,,
akhirnya sy bertemu kmbali dengan kawan-kawan sekolah rendah saya,,

diorang tetap diorang,,
x berubah pape pun,,
seriously,,miss them so muchhh,,
diorang masih giler2 seperti dulu,,
happy giler dapat jumpa diorang,,
bila imbau kembali zaman skolah rendah,,
klakar giler,,hahaha,,

kitorang wat reunion kat sg congkak,,
so, layanlah gambar kat bawah ni,,
so, kita enjoyyyyyy !!! :)



tu dia SAIF, inilah pengerusi kami yg merancang segalanya 
kat sg. congkak..kesian dy, berpeluh-peluh dy 
memikirkan poketnya yg rabak itu,,haha


mencari tempat yg strategik untuk kami bergelak tawa bersama


faris n azeem tgh membakar ayam,,hurm, hebat jugak dyowang bakar,,
hahaha,,boleh jadi calon suami ni,,
cehhhhh~


berusaha sedaya upaya aku nak naik ke darat,,
haha,,


ini dia kami gadis-gadis rupawan,,wahhhh~
hahahaha..
perasan jap..


jejaka2 idaman malaya satu ketika dahulu,,
tapi kini tidak lagi,,
hahaha...


ganas giler muka izudin ni,,
saya terlau takut sampai tidak mampu menoleh ke belakang,
haha,,


nape tira ni nak sorok2 belakang zanatul niii,,
hahaha,,pe motifnya??


aku dan ekin,,
dulu zaman sekolah rendah dulu,,
selalu gak gaduh,,tapi kini tidak lagi,,
we're bestfren 4ever,,hehe


motif gmbar ni??
hahaha. fikir-fikirkanlah sendiri...


inilah kami-kami yg ada,,aku akan rindukan saat kita bersama,,
geli giler ayat aku,,hahaha
snap pic dulu sebelum mninggalkn sg congkak..


tiada hala tujuan,,
hahaha,,dimanakah destinasi seterusnya..


berbincamg di manakah mahu lepak minum2
sebelum pulang ke rumah..
hurmmmm...



kami lepak2 minum di kedai yg berdekatan dgn rumah kami je,,
kat bukit naga jewww,,
time ni memang bersembang dari mata ke mata,,
hati ke hati,,hahaha..



No comments:

Post a Comment