Followers

Friday, June 15, 2012

hello..

selepas aku habis matrik,
aku ingin menceritakan bahawa aku telah bekerja di AEON Bukit Tiggi, Klang.
aku keje kat Winter Time,,
kedai dy ala2 Universal Traveller..
so, aku keje kat kedai baju sejuk la,,

keje sini best,
x penat,
boleh duduk, boleh rehat sesuka hati,,
yg paling best, xde manager, supervisor,,
dyowng tengok kitorang pakai cctv je,,

best kan, kan, kan,,
even dyowng tgk pkai cctv je,,
dyowng x de la selalu tgk,,
ok, so, kita layan gmbar2 di bawah..

di saat aku dan myra kebosanan, 
kami try baju2 di sini dan snap pic, haha


tu dia shikin,
muka berlagak giler, haha,


hahaha, no komen,,
bajet jawapan artis.


cantik x myra,
akulah yg mengfashionkan hijab yg dia pakai,,
huhu,,sebab tu dia cantik, haha..


ok, ni sweater kat kedai aku..
aku ditugaskan untuk menjaga sweater,,
cantik dan kemas kan aku lipat..

No comments:

Post a Comment