Followers

Tuesday, March 15, 2011

aku orang ketiga???

arghhhh,,tnsion2,,
bkn tnsion sbb pe,,sal fb yg t'lalulah LEMBAB,,
knp dan knp fb lembab sngt an,,
bikin wa skit ati tau!!

 rase cm nk curang ngn fb je,,nk kmbli pd my space,,or wat twitter,,
tp x snggup nk curng,,

ak nk cter sal lain sbna'e,,bkn sal fb ni,,
tghri td ak jd org ketiga,,
hahhh????,,org ketiga??
sat lu,,sat lu,,jgn nk kutuk2 ak,,bce cter smpai abis,,
mksd ak org ketiga,,ak sbna'e jd peneman kpd zaty n dayat,,

ni lah zaty,,my best friend,,

ni lah dayat,,sepupu aku,,

aikk??,,wtpe ak tmnkn bezfren ak ngn spupu ak,,
ala,,mst kowg ley pk,,
sbb dyowng ni psngn yg tgh hangat b'cnte wooo,,
hahaha,,akulah yg slalu mnjd penaman dyowng,,
yela,,kua b'dua x elok,,hehe,,

kitowng mkn kt pizza hut AEON Bukit Tinggi, Klang

xde wtpe pn kt jj,,
sekadar jln2 dan mkn2 saje,,
ak ngn zaty da terlalu kerap g jj,,boring kot,,

sebelum mknn sampai kena r bergmbr 2k ilangkn rasa lapar,,

aku mkn spagethi creamy carbonara, lasagna, sup n milo ais,,
sngt2 sedap n kenyang,,i love milo,,

 aku xsuke kacang ijau,,kcang ijau ni de lam spagethi,,
 so,ak buang la kt lam mngkuk sup ni,,

 lps mkn kitowng g kt jj plak,,
si zaty nk jmpe mmber lme dy n nk tye sal kerja,,
zaty cti smpai bln 9 kot,,pas 2 msk UIA Gombak,,

inilah mmber yg zaty nk jmpe,,yg kt tgh2 ni,,so cute kan,,
yin tee nama dia,,

lps kitowng g jmpe yin tee,,
kitowng g tgk2 baju,,sale kot skunk,,
tp,,xde yg berkenan plak,,
sblm balik,,kitowng g mkn kt big apple plak,,
mknn tmbhn stelah pnt b'jln,,
( padahal xde la penat pun, saje poyo2, haha )

muke aku bajet pnt r,,tp,x pun sbna'e,,huu

 tinggi kan aku,,hee,,tp,ak ase aku kurus sngtlah,,haishh,,

kesimpulannya,,seminggu sekali mst ak kuar g jj,,
boring,,boring pun,,slalu g jj,,haha
nk wt cmne,,da 10 mnt perjlnn,,dkt sngt,,g je r,,
n jgnlah korng nk mngate ak npe ak sik g jj,,
skati akulah,,hahahahahahahaaha:D

2 comments:

  1. aha..selalunya bila ada yg berdua mesti ada orang ketiga..hihi..(^_^)

    ReplyDelete
  2. huhu,,btul2,,tp org ketiga yg tu,,mnktkn woo,,

    ReplyDelete